Na een druk seizoen is ons kantoor en evenementen team toe aan een welverdiende vakantie! Hierdoor is ons kantoor voor behandeling van mail en telefonie in de maanden november en december minder frequent bezet. De verzorging van evenementen gaat uiteraard gewoon door, ook in deze maanden. Ons restaurant blijft op zondag gewoon geopend, uitgezonderd de jaarlijkse sluiting op zondag 29 december.

Beschikbaarheid locatie voor bijeenkomsten binnen nu en 14 dagen
Voor urgente (aan)vragen e/o berichten hebben wij een speciaal terugbelsysteem. Wij verzoeken u om ons te bellen op 023 524 26 39 en in het keuzemenu sneltoets 1 te toetsen. U komt binnen bij onze antwoordservice waar u de urgentie aangeeft en een terugbelverzoek achterlaat. Wij zullen u daarop zo spoedig mogelijk terugbellen. Dit gebeurt over het algemeen binnen 1 uur.

Beschikbaarheid locatie voor 2025 en 2026
Vriendelijk verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen of een email te sturen via ons aanvraagformulier. U ontvangt een reactie binnen 2-7 dagen.

Bestaande groepsreserveringen tot en met eind december
Voor urgente vragen die betrekking hebben op een reeds gereserveerd evenement dat plaatsvindt in één van deze twee maanden verzoeken wij u om eerst de nuttige informatie op onze website (www.orangerie-elswout.nl/nuttige-informatie) te bezoeken. Indien uw vraag niet beantwoord is en toch een urgent karakter heeft, kunt u ons bereiken op 023 524 26 39. In het keuzemenu kiest u sneltoets 1. U komt binnen bij onze antwoordservice waar u de urgentie aangeeft en een terugbelverzoek achterlaat. Wij zullen u daarop zo spoedig mogelijk terugbellen.

Bestaande groepsreserveringen voor 2025 en 2026
Voor organisatorische vragen die betrekking hebben op een reeds gereserveerd evenement voor 2025 of 2026 verzoeken wij u om de nuttige informatiepagina op onze website (www.orangerie-elswout.nl/nuttige-informatie) te bezoeken. Is uw vraag niet beantwoord, kunt u ons bellen of mailen. U ontvangt een reactie binnen 2-7 dagen.

Reservering voor het restaurant op zondag
Elke zondag (uitgezonderd de zondag tussen kerst en oud & nieuw) is Orangerie Elswout geopend voor publiek en biedt zij restauratieve voorzieningen van 10.30 uur tot 17.30 uur. In het restaurant kunt u een keuze maken uit een frisse kleine kaart. Kijkt u op onze website voor de menukaart Klik hier. Het is niet mogelijk om een tafel te reserveren voor het gebruik van onze à la carte kaart. Wel bieden wij reserveringsmogelijkheid op zondag voor een drie gangen lunchmenu of een Afternoon Tea. Voor het controleren van de beschikbaarheid en het maken van een reservering kijkt u op: www.orangerie-elswout.nl/restaurant

Voor alle overige vragen verzoeken wij u om enig geduld in acht te nemen en een reactie op uw emailbericht of terugbelverzoek af te wachten. De wachttijd kan oplopen tot 1 week. Vriendelijk verzoeken wij u om ons geen mail te sturen ter herinnering.

Zakelijke evenementen

Een product- of bedrijfspresentatie, een business meeting of een inspirerend seminar? Wat voor zakelijk evenement u ook wilt aanbieden aan uw relaties of gasten, bij Orangerie Elswout verzorgen wij de perfecte entourage voor een geslaagde bijeenkomst!

Met onze service en culinaire verzorging staan wij garant voor en succesvolle bijeenkomst. Geen evenement is hetzelfde en daarom bieden wij zoveel mogelijk maatwerk, in ieder seizoen en zowel binnen als buiten. Onze twee ruime zalen zijn compleet naar jullie wensen en behoeften in te richten. Vanuit onze eigen keuken serveren wij heerlijke hapjes en complete diners. Gelegen op de prachtige buitenplaats Elswout is rust en privacy gegarandeerd. Weg van het drukke stadsleven, maar toch middenin de Randstad.

Productpresentatie

U heeft spreekwoordelijk maar één kans voor een eerste indruk. De presentatie van een nieuw product hoort daarom ook in precies de juiste sfeer en op de juiste plaats te gebeuren. Wij zorgen er graag voor dat uw doelstellingen gehaald worden en uw doelgroep overtuigd!

Personeelsborrel

Een feest waar al uw collega’s nog lang over zullen napraten. Passend bij uw bedrijfsfilosofie verzorgen wij een personeelsborrel of feestavond in stijl. Onze twee ruime zalen zijn naar uw wensen in te richten en staan exclusief tot uw beschikking. Heerlijke hapjes uit onze eigen keuken en entertainment maken uw feest compleet!

Receptie

Een jubileum, een behaalde doelstelling of het afscheid van een geliefd collega. Een receptie is een gezellige gelegenheid om medewerkers en relaties op een informele manier bij elkaar te hebben. Met een glaasje bubbels en feestelijke hapjes uit onze eigen keuken wordt het een heuglijke middag.

Bedrijfsfeest

Een feest waar al uw collega’s nog lang over zullen napraten. Passend bij uw bedrijfsfilosofie verzorgen wij een personeelsborrel of feestavond in stijl. Onze twee ruime zalen zijn naar uw wensen in te richten en staan exclusief tot uw beschikking. Heerlijke hapjes uit onze eigen keuken en entertainment maken uw feest compleet!

Vergader arrangementen

We hebben een 3-tal vergader arragementen van 8 uur samengesteld. Mocht u een vergader arrangement willen samenstellen van 4 uur of heeft u vragen over een vergader arrangement met een aanvullend diner, neem dan contact met ons op.

Arrangement A

€ 79,50

Inclusief:

Zaalhuur
Beamer & scherm
Flip-over
Blocnote & pen

meer info

Bij ontvangst:

Charlotte mini (diverse smaken)
Koffie, thee en water

Tussendoor:

Bloemendaalse lekkernij

Lunch:

Rijkelijk belegde broodjes
Fruitsalade
Diverse vruchtensappen
Melk, koffie en thee

Tea time:

Petit glace/vruchtenblokjes

Mintjes

Arrangement B

€99,-

Inclusief:

Zaalhuur
Beamer & scherm
Flip-over
Blocnote & pen

meer info

Bij ontvangst:

Petit four royaal
Koffie, thee en water

Tussendoor:

Bloemendaalse lekkernij

Lunch:

Rijkelijk belegde broodjes
Groente quiche
Fruitsalade en noten
Diverse vruchtensappen
Melk, koffie en thee

Tussendoor:

Schaaltje rozemarijn ham

Tea time:

Amandelknotsjes

Mintjes

Arrangement C

€129,-

Inclusief:

Zaalhuur
Beamer & scherm
Flip-over
Blocnote & pen

meer info

Bij ontvangst:

Chocolade broodje
Koffie, thee en water

Tussendoor:

Schaaltje frivolite's

Lunch:

Gazpacho in champagne flute
Steenoven gebakken, rijkelijk
belegde broodjes
Griekse yoghurt met walnoten
op esdoorn siroop
Diverse vruchtensappen
Melk, koffie en thee

Tussendoor:

Black Tiger Noodles

Tea time:

Orangerie petit four

Mintjes

Vergaderopstellingen

Afhankelijk van uw opstellingswensen bedraagt de capaciteit 10 tot 140 personen per zaal.

Schoolopstelling

10 - 75 personen per zaal

Cabaretopstelling

10 - 100 personen per zaal

Examenopstelling

10 - 75 personen per zaal

Bioscoopopstelling

10 - 140 personen per zaal

U-opstelling

10 - 60 personen per zaal

Carréopstelling

10 - 60 personen per zaal

Neem contact op

Heeft u een vraag of een opmerking?
Vul het onderstaande formulier in, we nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Wat is uw naam?


Wat is uw Emailadres?








Wat voor gelegenheid?


Aantal personen




Ongeldige invoer

Ongeldige invoer