Na een druk seizoen is ons kantoor en evenementen team toe aan een welverdiende vakantie! Hierdoor is ons kantoor voor behandeling van mail en telefonie in de maanden november en december minder frequent bezet. De verzorging van evenementen gaat uiteraard gewoon door, ook in deze maanden. Ons restaurant blijft op zondag gewoon geopend, uitgezonderd de jaarlijkse sluiting op zondag 29 december.
Beschikbaarheid locatie voor bijeenkomsten binnen nu en 14 dagen
Voor urgente (aan)vragen e/o berichten hebben wij een speciaal terugbelsysteem. Wij verzoeken u om ons te bellen op 023 524 26 39 en in het keuzemenu sneltoets 1 te toetsen. U komt binnen bij onze antwoordservice waar u de urgentie aangeeft en een terugbelverzoek achterlaat. Wij zullen u daarop zo spoedig mogelijk terugbellen. Dit gebeurt over het algemeen binnen 1 uur.
Beschikbaarheid locatie voor 2025 en 2026
Vriendelijk verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen of een email te sturen via ons aanvraagformulier. U ontvangt een reactie binnen 2-7 dagen.
Bestaande groepsreserveringen tot en met eind december
Voor urgente vragen die betrekking hebben op een reeds gereserveerd evenement dat plaatsvindt in één van deze twee maanden verzoeken wij u om eerst de nuttige informatie op onze website (www.orangerie-elswout.nl/nuttige-informatie) te bezoeken. Indien uw vraag niet beantwoord is en toch een urgent karakter heeft, kunt u ons bereiken op 023 524 26 39. In het keuzemenu kiest u sneltoets 1. U komt binnen bij onze antwoordservice waar u de urgentie aangeeft en een terugbelverzoek achterlaat. Wij zullen u daarop zo spoedig mogelijk terugbellen.
Bestaande groepsreserveringen voor 2025 en 2026
Voor organisatorische vragen die betrekking hebben op een reeds gereserveerd evenement voor 2025 of 2026 verzoeken wij u om de nuttige informatiepagina op onze website (www.orangerie-elswout.nl/nuttige-informatie) te bezoeken. Is uw vraag niet beantwoord, kunt u ons bellen of mailen. U ontvangt een reactie binnen 2-7 dagen.
Reservering voor het restaurant op zondag
Elke zondag (uitgezonderd de zondag tussen kerst en oud & nieuw) is Orangerie Elswout geopend voor publiek en biedt zij restauratieve voorzieningen van 10.30 uur tot 17.30 uur. In het restaurant kunt u een keuze maken uit een frisse kleine kaart. Kijkt u op onze website voor de menukaart Klik hier. Het is niet mogelijk om een tafel te reserveren voor het gebruik van onze à la carte kaart. Wel bieden wij reserveringsmogelijkheid op zondag voor een drie gangen lunchmenu of een Afternoon Tea. Voor het controleren van de beschikbaarheid en het maken van een reservering kijkt u op: www.orangerie-elswout.nl/restaurant
Voor alle overige vragen verzoeken wij u om enig geduld in acht te nemen en een reactie op uw emailbericht of terugbelverzoek af te wachten. De wachttijd kan oplopen tot 1 week. Vriendelijk verzoeken wij u om ons geen mail te sturen ter herinnering.
DIT ZEGGEN ONZE GASTEN
DIT ZEGGEN ONZE GASTEN
Review:
Incredible! We had the most magical wedding, the venue is beautiful and staff are incredibly kind and so accommodating. Could not recommend Orangerie Elswout enough for a wedding! A huge thank you to everyone
Review:
alles was goed, het geleidelijk coachen in voorbereiding, de bediening (Top)
Tip was dat ik zaterdag 2 juli ondanks herhaaldelijke telefoontjes overdag niet werd teruggebeld.... en daardoor klopte de tafelschikking niet met mijn voorbereiding (gelijke poten van de U-vorm)
Review:
Prachtige locatie, heerlijk eten in ruime hoeveelheden en goede bediening.
Review:
Voor onze bruiloft zijn we als een blok gevallen voor de locatie, deze is werkelijk prachtig. Alles was tot in de puntjes geregeld! Het weer zat niet mee met onze bruiloft, maar daar hebben we niets van gemerkt omdat het team het programma zo gemakkelijk omgooide. Trouwen in Orangerie Elswout is een enorme aanrader. Heel veel dank! Groetjes Rob en Bo
Review:
Het was echt een fantastische dag. De organisatie was ontzettend goed. Er werd erg meegedacht, zowel met de mogelijkheid van eigen champagne inbrengen als een zelfgemaakte bruidstaart. Ik vind het ook erg knap hoe het eten en serveren ervan georganiseerd was. Goed warm, goede timing, afgestemd op de stukjes die tussendoor werden gedaan. We hebben niks te klagen gehad. Ik word emotioneel als ik terugdenk aan de dag en dat is zeker ook de verdienste van orangerie Elswout
Review:
Beautiful location, great staff, amazing organization. We had our wedding at Orangerie last weekend and it was an even better day than we could have imagined. Everyone working there is very professional, nice and helpful. In days leading up the big day we have been getting timely responses to all our questions.
All our guests were very happy with the food and the way everything was organized.
Thank you very much to all the staff of Orangerie that helped to make our day more special and carefree.
Review:
The Orangerie Elswout was the absolute perfect venue for our spring wedding. We fell in love with the building and grounds the first time we visited but on our wedding day it was something magical! Their event manager, Denise, was so helpful throughout the whole experience and went above and beyond to make sure our personal requests were carried out. The staff on day were also superb, maintaining attentive, friendly and professional throughout the day.
We can’t thank the Orangerie team enough for all they did to make our wedding so special and memorable!
Love from Averyl & Daniel van der Molen
April 2022
Review:
Prima ontvangst. Denken mee. Professionele, uiterst vriendelijke bediening. Heerlijke hapjes en drankjes. Fijn dat we zowel binnen als buiten konden zitten. De Orangerie in Elswout is een prachtige en unieke locatie. We kijken terug op een uiterst succesvol en heel plezierig 50 jarig huwelijk viering in de Orangerie..
Review:
Onze trouwdag begin augustus was meer dan fantastisch! Nadat het een jaar uit was gesteld werden de Corona regels 2 weken voor onze trouwdag weer aangescherpt. Wat een drama… Maar door het meedenken en de flexibiliteit van Hans en Denise hoefde er bijna niks aangepast te worden. Zij hebben ons er doorheen gesleept en samen met het bediend personeel ervoor gezorgd dat onze dag perfect verzorgd was. De locatie en omgeving zijn zo ontzettend mooi, het eten en de wijnen zijn heerlijk en de communicatie voorafgaande en tijdens de bruiloft met het personeel van Orangerie Elswout is perfect. Wij raden iedereen deze prachtige locatie aan!
Review:
Heel fijne bediening. Uitstekende patisserie. Prachtige zaal en omgeving.
Het grote probleem: het parkeren. Gasten van mij hebben drie kwartier moeten wachten op een parkeerplaats. Er zouden dan ook gereserveerde parkeerplaatsen moeten zijn voor de Orangerie.
In mijn contract stond dat er op speciaal verzoek van de gastheer twee bitterballen zouden worden geserveerd. ik heb geen bal gezien.
Hartelijk dank aan de bediening en de keuken voor een heerlijk relaxte middag.
Guido van Rijn
Review:
We hebben een onvergetelijke avond gehad! De voorbereidingen waren erg prettig en alles op de avond zelf verliep top, heel veel dank!!
Review:
Lieve allemaal van Orangerie Elswout,
Wat hebben we heerlijk gegeten en gedronken, wat hebben we lekker kunnen dansen; Orangerie Elswout als trouw locatie is simpelweg de beste keus die we hebben gemaakt. Jullie hebben onze dag tot een onvergetelijke gemaakt en daarvoor zijn we ontzettend dankbaar!
Review:
Mijn man en ik zijn hier afgelopen weekend getrouwd en het was fantastisch! Niet alleen de locatie is adembenemend, maar ook het personeel is vriendelijk en professioneel. Ze hebben ervoor gezorgd dat het ons werkelijk aan niets ontbrak. De Orangerie is echt een aanrader voor feesten en partijen!
Denise & Hans, nogmaals bedankt voor jullie bijdrage aan onze onvergetelijke dag ??
Review:
Los van dat de dag niet beter had gekund kwa weer (en corona-regels die die dag werden afgebouwd) waren wij zeer onder de indruk van de professionele opstelling van al het personeel gedurende de hele dag.
Los van de natuurlijk fantastische lokatie klopte alles. Het eten was zalig en voor iedereen heerlijk wat ik bijna niet kan begrijpen met 110 gasten. Gedurende de ceremonie, het eten en het daarop volgende feest voelden wij (en onze gasten) ons continue in de watten gelegd en dat de taarten-maker de gluten-vrije taartjes was vergeten was zo geruisloos opgelost dat wij (het bruidspaar) dit pas de volgende dag te horen kregen...
Kort samengevat: Hulde en ONWIJS bedankt voor deze onvergetelijke dag!
Review:
Net terug van week Londen even reactie op feest 23/9
In een woord ...GEWELDIG...
Review:
Het was een warm bad. Wat een geweldig team. Vanaf het eerste contact met Hans Baar en daarna met Denise de Vogel werden wij verrast door de warme contacten. Het hele personeel heeft op de bruiloft een top prestatie neergezet wat betreft kwaliteit, service en klantvriendelijkheid. Bij deze willen wij een ieder nogmaals bedanken voor het succesvol verloop van onze bruiloft. Ook onze gasten waren allemaal laaiend enthousiast.
Review:
Geachte heer/mevrouw,
op 17 september 2021 heeft onze bruiloft plaatsgevonden. Na een lange corona periode heeft het ruim 1,5 jaar langer geduurd dan gepland. Tussendoor zijn er updates geweest over de mogelijkheden wat wel en niet toegestaan is. Er is meerdere malen contact geweest met Denise voordat onze dag ging plaatsvinden. I.v.m. de maatregelen hebben wij onze dagindeling omgegooid. Het officiële feest is naar de middag gehaald en de gastenlijst is hierop aangepast.
Bij aankomst op 17 september was Denise ons aanspreekpunt voor deze dag niet aanwezig, Babette had deze functie waargenomen. Aangezien het weer 's ochtends minder was hadden wij de mogelijkheid gekregen om de ceremonie naar binnen te verplaatsen. Dit kwam rouw op ons dak. Er mochten namelijk maar 40 mensen in de zaal plaatsvinden. Waarom zijn wij hier niet eerder van op de hoogte gebracht terwijl er meerdere malen contact is geweest? Ondanks dat Babette niet op de hoogte was van de locatie heb ik van mijn zus, de ceremoniemeester, begrepen dat het contact verder ondanks de communicatie vooraf, voorspoedig is verlopen.
Daarnaast was het bier 2 uur na het borrel/feest moment in de middag op terwijl het nog 1 uur langer zou duren. Na ook meerdere malen te hebben aangegeven dat er veel en stevige bierdrinkers zouden komen is hier niet goed op ingespeeld. Diner verliep verder zoals gepland, bediening was heel vriendelijk en accuraat en als laatste heeft Kim deze dag heel fijn afgesloten. Wij hebben deze dag verder als heel fijn ervaren maar wij hadden wel iets meer inleving verwacht. Wij snappen dat dit dagelijkse routine is maar voor ons was dit super spannend en de dag van onze leven. Daarnaast zit er uiteraard ook een goede betaling aan vast.
Mocht verder contact wenselijk zijn vernemen wij het graag.
Met vriendelijke groet
Review:
Unfortunately we are not very happy our wedding at the orangerie. The start was quite a mess with a set-up that hadn't been discussed. there were also not enough ppl there so our ceremonimeester was moving and setting up furniture which is not her job. Your manager on location was rude and in no way flexible or adherent to the wished that we had and also just didnt want to set up in time. We saw staff standing around chtting more then working. The manager actually said the she didn't want to set up the dinner as it wasn't according to their plan, even though we had gotten a green light to start the dinner at 17.30. why was she then sticking to some other time schedule from your standard wedding?? In the end the dinner was about 1 hour delayed due to this. The overall service was very bad. the servers were spilling wine on the tables and frankly didn't have time to serve everyone. It was agreed (during first meeting with Hans) that bottles of wine would be placed on the tables to that the servers could take orders for other drinks. This did not happen. After teh wedding we heard a lot of bad stories from the guests and also the pregnant women and other ppl who did not want wine was not offered anything else. Coffee was also forgotten on several places. I also had to go and tell them to debrass the main table after the plates had been empty for way too long (this obviously looks super bad on photos). at the time all the servers were just hanging around behind the pass. I dont think this is something the bride should have to do that the wedding. It felt like the staff were not skilled enough or there were simply not enough staff to carry this type of service out. Overall they were just not interested in giving information or helping guests at all. The only good thing about the food was the main dish. The canapes were a joke, almost inedible and nothing like your photos. Again nothing that was suitable for pregnant women. We think the starter was ok but just way too much going on and bad bread. if you have this type of started with a bunch of spreads and charcuterie then at least offer nice bread. The wedding cake looked nothing like the picture that was shown when we made the choice. The one in the photo had flowers all the way from top to bottom and the one you served had two flowers on one tire. I had accepted that the tasted was really nothing special because it looked beautiful so you can imagine the chock when we went to cut the cake. Overall we had a nice day because of what our friends and family did but what you did was not good and actually caused a lot of stress during the day from start to finish. It felt like you were trying to save money on drinks, food and staff. We took a big risk booking so late and we assumed that's why we got the discount but really felt like you were trying to save money on every little thing. It felt expensive for what we in the end got.
Review:
Van a tot z kwam het uit,zelfs het weer werkte mee.Er was beetje regen verwacht wat niet kwan
Review:
We hebben een fantastische dag gehad! Dank voor de goede organisatie!
Review:
Wij hebben een top dag gehad. Wel vonden wij het jammer dat ondanks wij heel graag buiten de ceremonie wilde houden, dit niet door de locatie geaccepteerd werd ivm de weersvoorspelling. Uiteindelijk was het de hele dag mooi weer en vinden wij het nog steeds jammer.
Daarnaast hadden wij meer van het eten verwacht. Het voorgerecht was goed maar het hoofdgerecht was niet bijzonder of gekruid. Ook kregen wij van onze gasten vaak te horen dat er veel te weinig friet werd geserveerd.
De buitentent is een hele mooie toevoeging aan de locatie en geeft daarbij een bijzondere sfeer tijdens het eten.
Het avond feest was zeer goed en er kwamen genoeg borrel hapjes voor onze gasten.
Review:
Alles was goed geregeld en verzorgd. Door Corona moesten we onze dag verplaatsen en werd het een lunch aan tafel ipv uitgebreide bbq lunch, zeker niet minder lekker. Wij kregen zelfs niet alle voorgerechten op en dan is het toch jammer dat het weggegooid moet worden. We hebben genoten ?
Review:
Wát hebben we een prachtige trouwdag gehad bij Orangerie Elswout! In alle voorbereidingen wordt er super en flexibel meegedacht. Het eten is erg lekker en de dag zelf liep soepel! We kunnen dit iedereen aanraden.
Review:
Het is een traject van vallen en opstaan geweest maar op 20-08-21 kwam alles samen en dit resulteerde in een prachtige dag!
Review:
Onwijs genoten op onze bruiloft van 5 augustus bij orangerie Elswout. Het was een prachtige dag!
Na twee jaar wachten kwam helaas het bericht dat wij geen feest konden geven vanwege de huidige corona maatregelen. Hierdoor viel onze droom toch een beetje uiteen. Want de reden dat wij een jaar hebben verplaatst was omdat wij perse een feest wilde op onze bruiloft. Uiteindelijk toch gekozen voor wel trouwen en daar hebben wij nul spijt van! En dat hebben wij mede te danken aan Elswout. Ze denken in oplossingen en niet in problemen. Ze kunnen tijdens deze gekke tijden toch nog heel veel bieden. De stretch tent geeft zoveel sfeer en maakt veel mogelijk. Buiten dineren aan lange tafels, precies zoals wij ons hadden voorgesteld. Een gemoedelijke en mediterraanse sfeer!
Als wij terugkijken op onze dag hadden wij het stiekem niet anders gewild. We hebben alle tijd kunnen nemen tijdens onze borrel en het diner. Veel gasten gaven achteraf ook aan hoe fijn dat was. Het was intiem en hebben met alle gasten kunnen spreken. Kortom, wij kijken terug op de dag van ons leven ondanks alle gekke maatregelen!
Elswout, nogmaals ontzettend bedankt voor de goede service en het alsnog mogelijk maken van onze droom!
Review:
Het was de belangrijkste dag van mijn leven! Mijn bruidloft en ik had echt niet verwacht dat het zo slecht zou gaan!
Het was duidelijk dat iedereen een toegangtest code moest hebben! Sommige hadden begrepen dat het 48 uur kon maar dus niet was 24 waardoor sommigemensen hun code niet meer geldig was! Maar ze konden wel bewijzen dat ze negatieve waren ! Maar nee hoor dat was niet genoeg ze werden meteen weg gestuurd! In plaats van opties bidden of meer info geven waar ze snel kunnen testen voor dat alles begin! Maar nee! Klantvriendelijk dat kennen ze niet!
En natuurlijk de bruid kwam 1 kwartier laat waardoor haar code ook niet geldig was maar kon wel bewijzen dat ze negatief was! Maar nee hoor! Ze kreeg te horen “JAMMER U MOET ERGENS GAAN TESTEN ANDERS KOMT U NIET BINNEN!” Nou lekker dan! Gaat de bruid een test locatie zoeken en bijna aankomen bij de test locatie, gaan ze bellen en zeggen dat we terug moeten dat ze tussendevingers gaan kijken! Lekker toch! Dan kwam de bruid 3 uur later op haar bruidloft omdat mensen van de Orangerie haar niet wilde binnnen laten zonder een F-code....
Ook nog gaan ze de Oma van de bruid wegsturen omdat ze de code niet had! Maar wel negatief was! De Oma stond daar te smeken huilend! En alsnog geen flexibiliteit niks! Niet eens een optie bedenken! En ja hoor daar ging de Oma weg naar huis gebracht!
Super slechte service! De Oma van me vriend drink alleen thee of koffie of water en ze kreeg te horen dat het geen koffie of thee tijd is! WIE ZEGT NOU ZO IETS NAAR EEN GAST!
Mij schoonmoeder wilde tosti voor de kinderen, ze deden meteen moeilijk omdat ze haar niet geloofde dat ze van de bruidloft kwam! Wat voor onzin is dat! En ze zei ik betaald het als dat een probleem is!
Na dat wij duizende euro’s hebben betaald voor alles en dat ze moeilijk doen voor tosti en thee of koffie! Echt onprofessioneel!!
En natuurlijk de ceremonie was al begonnen de diner is ook begonnen alles prima! En dan krijgt de bruid te horen dat ze moet kiezen of fotos met de taart of fotos met de gasten maar dat beide niet mogelijk is! Nou de Bruid had dikke schijt! En ze deed gewoon beide!
Maar tijdens het fotograferen zag ze de personeel van de Orangerie zelf de gasten wegsturen! Dat ze moeten opstaan omdat ze gaan opruimen op een hele lelijke manier!! Schandalig!!!
We hadden super slechte geluid! Je kon niks horen van de muziek die wij gingen dansen of de bruidsheren! En dat was ook een hele gedoe want in de proces had ik gevraagd ik wil een geluid test doen om te zien hoe hun geluid is en hoe alles werkt! En ik kreeg altijd te horen “ ooh is een prima geluid! Heel goed! Je hoef geen extra aparaten te huren! “ maar ja hoor! Daar stond de bruid te dansen op een hele slechte geluid ! Waar je niks hoorde!
Ik had ook gevraagd mogen we kaarsen gebruiken! En ze zeiden ja hoor je mag kaarsen gebruiken dat is geen probleem!
Ja hoor daar stonden de tafel van de gasten donker omdat de kaarsen niet aan mochten! Geweldig he!
En dit gaat oneindig door!
Het is een prachtige locatie! Maar vreselijk personeel zo veel geld voor zo een slechte ervaring! Ik raad deze locatie niet voor bruidloft! Misschien voor kleinere maar niet voor 80+ vreselijk service!
Review:
Het was een prachtige dag die wij ons, ondanks alle corona maatregelen, niet anders hadden kunnen wensen.
Review:
De locatie is mooi, licht en ruim en het personeel van de orangerie is heel prettig in de omgang. Door een communicatieprobleem is een belangrijke mail van de orangerie in mijn spam box terecht gekomen, dit betrof een mededeling dat de kok niet aan bepaalde dieet wensen tegemoet kon komen. Hierdoor hadden een tweetal gasten een onprettige ervaring m.b.t. het buffet aangezien er maar in zeer beperkte mate iets voor hen aanwezig was, terwijl ik dacht dat alles geregeld was. Hoe is zo'n communicatie probleem te voorkomen? Naar mijn idee door zo "plat" mogelijke mails te versturen zonder afbeeldingen e.d. Tip: Laat de leidinggevende van dienst aan het begin van de high tea, in overleg met de ceremoniemeester, even een korte uitleg geven over het buffet, wat er voorhanden is e.d. dan kan ook de opstelling van de theebusjes even worden toegelicht. Ik neem aan dat de platen van de leveranciersroute wel een keer vervangen worden door iets wat beter oogt. Verder hebben wij een heel mooi feest kunnen vieren en zijn blij met de Orangerie.
Review:
Een hele bijzondere locatie, de hapjes en het diner waren uitzonderlijk goed, het personeel was heel behulpzaam, aardig en bekwaam ook in aanloop naar de dag. We zijn echt super tevreden!
Review:
Alles was tot in de puntjes top geregeld voor onze bruiloft. Vriendelijk personeel. De communicatie was goed te noemen. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad op deze top locatie. Ga zo door !!
K.v.K. nr.: 34061356
IBAN: NL71ABNA0555835375
BIC: ABNANL2A
BTW:NL826849088B01